Lite kort om mig

Jag heter Louise Nilsson som driver den här bloggen. Jag bor i huvudstaden, alltså Stockholm!
Jag går i skolan i åkurs 9, jag går inte i en vanlig skola. Jag går i en skola för elever som inte gått i skolan och därefter halkat efter väldigt mycket. Jag bor med min mamma, pappa bror och 2 katter. Min egna katt heter Nisse och han är min bebis. Glömde säga att jag är 16.
Gymnasieval för mig snart också, vill gå djursjukvård, frisör eller en linje där man får jobba mycket med ungodmar, vill hjälpa ungdomar som har det svårt, har själv mått dåligt psykiskt så erfarenhet har jag!
Jag är bisexuell också, eller.. tänder nu i stortsätt bara på tjejer så vet inte vad jag ska kalla mig, men kanske bara tillfälligt. Kom ut med det för 6 månader sedan.
På min fritid träffar jag mina kompisar, datan och är ute mycket själv för att rensa av tankarna lite.
Finns väl inget mer intressant att veta. Bara att fråga om ni undrar något!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0