Från och med du

Hejsan, hemma från skolan nu.. Eller varit det i lite över 2 timmar. Hade nationella i skolan idag, måste bara säga att Mimmi i min klass har den bästa humorn, haha så jävla skön! Ja, men provet gick bra tror jag, kommer inte ha några förväntningar för då blir jag bara arg och ledsen om det inte gick bra! Drog iaf hem halv 11 eftersom jag är lite halv sjuk, skulle egentligen inte gått idag men skulle till tandläkaren + provet så hade inte direkt något alternativ, det var bara att dra sig dit liksom! Smsar iaf med älskling, Jennyfer och Jocke, härligt folk det!
Har fixat bloggen nu iaf, tog ju bara lite lång tid.. Sen fick jag utbrott på bloggen så drog och kollade på trassel.
Men nu ska jag göra lite mer fina inlägg sådär. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0